Sosyal Medya:
GİRİŞ YAP
HAKKINDA
ESBPL NEDİR?
TARİHÇE
KURALLAR
ORGANİZASYON
İLETİŞİM
TAKIMLAR
LİG
KUPA
OPTASTAT
Head 2 Head
Entry İstatistikleri
Tüm Zamanlar Tabela
Takım Analiz
Oyuncu Analiz
Toplam Oynama Süreleri
HAFTANIN BAŞLIKLARI
24 kasım 2024 reset fc idmanperver fırka maçı
5
24 kasım 2024 gololur crusaders fc maçı
1
24 kasım 2024 dedeler sk moda cosmos maçı
1
24 kasım 2024 stronghold fc bacakspor maçı
1
24 kasım 2024 gotham city fc olympique lymon maçı
1
24 kasım 2024 esbpl 6. hafta maçları
1
karma 20 kasım 2024
1
17 kasım 2024 olympique lymon bacakspor kupa maçı
4
17 kasım 2024 gololur dedeler sk kupa maçı
2
17 kasım 2024 reset fc idmanperver fırka kupa maçı
4
17 kasım 2024 stronghold fc crusaders fc kupa maçı
2
17 kasım 2024 gotham city fc moda cosmos kupa maçı
3
10 kasım 2024 reset fc gololur maçı
1
mattparkman
1
17 kasım 2024 esbpl kupası 1. tur ilk maçlar
1
karma 13 kasım 2024
1
10 kasım 2024 esbpl 5. hafta maçları
1
esbpl 2024-2025 sezonu free transfer listesi
1
10 kasım 2024 bacakspor olympique lymon maçı
1
haftanın panoraması 2024-25
1
10 kasım 2024 idmanperver fırka dedeler sk maçı
1
10 kasım 2024 crusaders fc gotham city fc maçı
1
10 kasım 2024 moda cosmos stronghold fc maçı
1
karma 6 kasım 2024
1
bacakspor
1
GETİR
ARA
esbpl 2011-2012 sezonu
1
2
3
4
5
6
/
6
Sonraki
calibra
(8.04.2011 10:38:38)
1.
esbpl'mizin
11.
sezonu olacak, bir aksilik olmazsa :)
muhtemelen
2 ekim 2011
'de baslariz.
thewarlord
(8.04.2011 10:50:37)
2.
zaten ya ekime ya sikime kadar yolu vardi, ekim iyi oldu.
daha lig baslamadan ligin en sevilen oyuncusu da belli oldu. saliabi tabii ki.
the beyin
(8.04.2011 12:44:14)
3.
baraj isi ne olacak? ayanux gitmeden konusulsun.
sahayi nereye alabiliriz? vagrant'in sahaya geldigi bi gun konusulsun.
minyatur'de mi yapsak maclari? rippin uyandiginda konusulsun.
liceli80
(8.04.2011 14:01:17)
4.
tek hedef betfair koz maca icin sampiyonluk.2inciligi bile basarisizlik kabul edecegimiz bir sezon.kadromuz genis, yildizlarimiz var, savunmamiz guclu, kale tas gibi.inanc oda var. bastan isleri siki tutup ligin anasini aglatmak istiyoruz.
calibra
(8.04.2011 14:48:28)
5.
biz ise yeni bir yapilanma içerisine girecegiz.
sakatliklar, eksiklikler, tutulmayan sözler, istikrarsiz bir kadro falan derken son 2 sezon inanilmaz büyük hayal kirikligi oldu bizim açimizdan. zirveden bu kadar uzak kalmak alisik oldugumuz birsey degil.
velhasili, daha az kisiden olusan ama maça göre rotasyonlu, özverisi ve kazanma istegi yüksek, lige ve takima emek verebilecek bir kadro olusturacagiz... olusturmak derken yeni oyunculardan ziyade, kendi içimizde bir dönüsüm yakalamamiz gerekiyor, bunu yapmaya çalisacagiz.
belki rotasyonu destekleyici 1-2 transfer olabilir, lig bitiminin hemen ardindan yapacagimiz toplantida ortaya konulacak hersey.
thewarlord
(8.04.2011 15:45:08)
6.
2011-2012 sezonu ile ilgili tek önerim oynadigimiz saha ile ilgili.artik zemin çok kötü, geçen senelerde de kötüydü ama artik ciddi anlamda çok eski ve insanin ayaklarini yoran bir zemine sahip moda arena. kayinca bir yerinizin kanamasindan tutun, olasi sakatliklarin yasanmasi isten bile degil mevcut sahamizda.
ikincisi de zaten bu denli büyük bir organizasyon için ödenen paranin fazla olmasi. sabah saatleri bos saatler oldugundan -genel olarak- 5 liraya oynanabilir. kisi basi 7 yamulmuyorsam moda arena da, ki bu da her pazar normalden 144 tl daha fazla para verdigimiz anlamina geliyor.kupa haftalarini katmazsak senede 3.234 tl fazla para ödüyoruz. kupa haftalarini da koyarsak asagi yukari 3.500 tl nin bu sekilde amaçsizca verildigini söylemek mümkün. oysa senede bu 3.234 tl ile neler yapilip lige neler katilabilir düsünün. 2 lira bana koydugu için demiyorum sonuçta bahçesehirden kalkip geliyorum, süper saha olur gündüz maçina 7 degil 10 vereyim, ama hem zemin kötü hem gereksiz pahali hem de saha küçük. istanbulda hem zemin olarak muhtesem hem de diger benzer özellikleri olan sahalarin var oldugunu biliyoruz, bu durumu bir gözden geçirebiliriz bence 2011-2012 sezonunda.
ben senelerdir ileri sürdügüm 7 ye 7 ve beylerbeyi sampiyon halisaha tesislerini bir kere daha bu vesileyle ileri sürüyorum.
eger zor olmayacaksa istanbul'un en iyi ve en temiz 2-3 hali sahasindan biri de bahçesehirde; ama uzak ve bildigim kadariyla oynayanlarin çogu karsida oturuyor diye fazla ses etmiyorum. ben konusur esek gibi indirim de alabilirim. sahayi kale arkasindan gören klimali, hd smart li 4 tane klimali soyunma odasi falan da var. ulasim konusunda arabayla gelmeyenler için metrobüs ve otobüs alternatifleri mevcut. taksim-bakirköy-mecidiyeköy'den ekspres, çift katli ve vinn li otobüsler var her 25 dakikada bir. hafta içinde kendim de toplu tasima kullanarak ise gidip geldigim için yeterince konforlu oldugunu söyleyebilirim.
thewarlord
(8.04.2011 15:47:53)
7.
bir de su sayfanin alt kisminda esbpl.com// eksi sö... yerine
e.s.b.p.l // saliabi
yazsin.
liceli80
(8.04.2011 15:49:27)
8.
saha olayini tartisabiliriz ahmete katiliyorum.saha kucuk, zemin dandik.altarnetiflere bakmak lazim moda gibi sicak ortam bulmakta zor tabi oda ayri.
xenderoth
(8.04.2011 15:54:01)
9.
warlord'un "beylerbeyi sampiyon" hali saha önerisine her türlü destek çikarim. ki bunun evime 10 dk yürüme mesafesinde olmasi ile alakasi yok :)
anadolu yakasinda hemen hemen bütün (merkezi yerlerde) hali sahalarda oynamis biri olarak söyleyebilirim ki, kesinlikle en iyi hali sahadir sampiyon. ilk açildigindan beri burada oynarim; özellikle en son yapilan yeni sahasi muazzam.
moda ortami yakalamak zor ama. moda'nin en büyük avantaji bu sanirim.
thewarlord
(8.04.2011 15:55:03)
10.
bu arada bahçesehir ütopyasini bi kenara birakirsak oynanacak her saha evime ayni uzaklikta. 40 ila 60 km arasinda degisiyor, bunu da belirteyim.
liceli80
(8.04.2011 16:05:41)
11.
bu arada esbpl 7 kisilik sahada oynanirsa ligin butun sekli dengeleri hersey baya bi degisir.takimlarin gucleri oyun tarzlar.6 kisilik kucuk bir sahayla 7 kisilik genis saha arasinda inanilmaz oyun tarzi farki olusur.bazi takimlar guclenir bazilari guc kaybetmis olur.
calibra
(8.04.2011 16:13:58)
12.
@warlord,
bi de güya saha bu sene basinda degisti. hatta ilk defa da biz oynamistik bir karma maç ile...
bahçesehir'deki saha mini bir samiyen/sükrü saraçoglu falan olsa düsünülür de :), olmaz. bir çok takim adam bulamaz oraya gelecek, kepenkleri indirir valla.
simdi, saha konusundaki sikintilara katiliyorum. en ufak bir düsüste bile hemen soyulmalar, yaralanmalar falan oluyor. zemin bir degisik, sanki bag bahçedeki ezilmis yesillik gibi. engebeler var yer yer.
saha degisikligi her zaman tartisilabilir. ama,
- 2004 basindan beri moda'dayiz (7 seneden fazla olmus).
- saha sahipleri ile aramiz çok iyi, evimiz gibi kullanioruz icabinda, güveniyoruz. otoparkina, tesisine, yemeklerine vs. vs. vs.
- moda merkezi yer. kadiköy'den 5 dk.ya geliyosun, gidiyosun.
- tesisler temiz. her açidan. esini, sevgilini getirebiliyosun gönül rahatligi ile.
- tribün olayi güzel (böyle bi tribün çogu sahada yok ve bence çok sey katiyor.
- baska yerlerde 30 hafta boyunca pazar 12-6 kapatabilecegimiz, ha deyince "su saatler bos olacak bu hafta", "su hafta maç yapamiyoruz" diyebilecegimiz saha da yok bildigim kadariyla.
- netice itibariyle, bence moda hala en iyi tercih ve fena alistik amk.
@licelim
7'ser olayina katiliyorum. ligin dengelerini degistirebilecegi gibi, aldigimiz zevki artirabilir. ama her pazar 7 kisi bulma konusunda sikinti da olusabilir. o da ayri bir konu.
@genel olarak
saha degisikligi çok köklü bir degisiklik olacak artik. çok çok iyi düsünüp karar vermemiz lazim.
ligin ortami, ruhu bozulabilir sonuçta.
liceli80
(8.04.2011 16:22:43)
13.
evet calibraya katiliyorum iyice dusunulup tartisilmasi lazim ama en kotu pilot uygulama yapilir ilk fiksturde eger ortak karar allinirsa denenir ruh kayboluyosa vs tekrar modaya donulur.bu tip seyler denenmeden belli olmuyor maalesef.ortak cikicak karara gore biseyler dusunulur.ben yeniliklere acik bi insan oldugum icin o sahayi gormedim ama herkes ok derse denemeye varim.7 serli sahada 3-2-1 ustunede taksik tanimam:)
the beyin
(8.04.2011 16:23:39)
14.
6 takim modayi 6 takim beylerbeyini kendi sahasi olarak secsin. deplasmanli fikstur bi ise yaramis olsun.
bi de warlord'un dusunduklerini ben yazdigim saniyede 3 kisi gelip ne cimri adamsin lan diyo :)) onlari da kiniyorum.
thewarlord
(8.04.2011 16:30:45)
15.
@beyin olm ben fazla vermekten ziyade mevcut sahaya fazla vermekten yakindigim için kimse çikip bisey demiyo. beyin bedava da demek istedim bu vesileyle, hep nerde kistirsam da desem diye düsünüyodum ama simdi heyecanlanarak söyledim:)
dusunen hayvanin onde gideni
(8.04.2011 17:01:54)
16.
altuniza'de vezirspor tesisleri var. avrupa yakasi için olumsuz bakanlara alternatif olabilir. istanbul'un en iyi sahalarindan biri. ulasim konusunda da moda'dan daha merkezi.
7'ye 7'e geçilirse de güç dengeleri kapanir sanirim. 6'ya 6'da iki üst düzey adam ya da bir tane kötü adam çok fark yaratiyor. 7'ye 7'de kötü adam oynatma lüksü oluyor.
ayrica saha büyük olacagi için sprinter oyuncular daha verimli oynayabilecek. kanat organizasyonlari vs artacak. su anda en önemli kriter fiziksel güç. 7'ye 7'de teknik de isin içine girecek vs vs.
bir sezonluk esbpl tecrübelerim sonucunda vardigim sonuç bu.
thewarlord
(8.04.2011 17:51:09)
17.
bence artik takim kaplanlarinin görüsüp 7 ye 7 karari vermesinin zamani gelmistir. dhög ün yazdiklarindan anladigim kadariyla 7 kisiye sicak bakiyor. hevo zaten o konuya sicak. ben alperi gazlarim etti 3. opeth tarafindan da gelen bir destek sesi var ne eder 4. simdi isim gücüm var hesapla urasamicam ama milliyetçi hareket partisinin 40. yili kutlu olsun.
ramses023
(8.04.2011 17:59:25)
18.
@duvarlordu @liceli80 @beyin abicim bir olusum güzelce giderken niye saha degistirelim kampanyasi olusturuyorsunuz anlamiyorum. alperin konuya genis açidan bakmasi olayin aslinda ne kadar modaya bagli oldugunu gösteriyor. herkes daha iyi olsun çabasinda mutlaka süphe yok ama yine de iyi düsünmek gerek.
the beyin
(8.04.2011 18:00:58)
19.
@warlord gecen yil sen yokken beton zemine 1 lira zam yaptilar. gerekce olarak zemini yenileyeceklerini soylediler. ben de 'su an betona 7 veriyoruz, zemini yapsinlar guzel olsun 8 de tamam ama boyle rezil betona 7 mi verilir' dedim cimri oldum :d
calibra
(8.04.2011 18:03:22)
20.
@warlord
önce o konunun gündeme alinip alinmamasini tartisacagiz. asil orada dikkatli olmamiz lazim.
bu tip konularda ister istemez muhafazakar ve statükocu yaklasiyor görünebilirim ama öyle olmamiz gerekiyor.
sebeplerini sizler de biliyorsunuz. su anki ortam kolay olusmadi ne de olsa...
@reset camiasi
reset olarak yeni sezonda 10. yilimizi türlü türlü senliklerle kutliyciz. umariz basari da gelir. hadi bahim.
onursuz kil adam
(8.04.2011 18:42:31)
21.
saha degistirme konusunda ben de calibra ile ayni kafadayim. üzerinde çok düsünülmesi ve bütün avantaj ve dezavatantajlarinin masaya yatirilmasi lazim. hop diye olacak is degil kisacasi. bir de sahanin yaninda kadiköy'ün merkezi olusunun göz önüne alinmasi lazim. en basitinden bir örnek vermem gerekirse; beylerbeyi tarafina bir geçis oldugunda, anadolu yakasinda oturanlar bile en az iki vesait ile gitmek zorunda kalirlar...
7 kisi konusunda da ben de her zaman heves etmisimdir ama yer yer 6 kisiyi bile bulmakta zorlandigimiz günler oldugu düsünüldügünde, bu uygulamanin da ligin gidisatini etkileyecegini düsünüyorum.
uzun lafin kisasi, her iki öneriye de kesin olmaz demiyorum ama açikçasi çok da sicak bakmiyorum...
madyb
(8.04.2011 21:29:03)
22.
thorin demeden ben diyim. bence cidden taç olsun. toplamda 4 hafta filan gelebildim. 4 yilda izledigim ve oynadigim maç sayisi neticede iyi kötü muhtemelen'in beyinin maç sayisindan fazladir. onun pis bi cimri oldugu gerçegini bi yana birakirsak teller hirsi filan affetmiyolar saha da beton olunca nefis sakatliklar oluyor. taç atisi olan bi kaç pilot maç yapilsa bence bi güzel olur.
ferhad
(9.04.2011 00:33:55)
23.
2011-2012 sezonunda öncelikle sakatlik olmayan herkese iyi bir sezon diler
lig sampiyonu bf koz maça
yilin oyuncusu colonel
yilin gol krali amokachi
yilin asist krali rippin corpse
yilin mvp si yumuklu sucurta
yilin yildiz krali liceli80
yilin kalecisi johnson
yilin panpasi ben
olmayi hedefliyoruz
ferhad
(9.04.2011 00:36:04)
24.
ambargo koyacaz
rippin corpse
(9.04.2011 00:43:50)
25.
modanin zeminine yillardir bok atarim. benden çok bok atan da yoktur. varsa alternatifi oraya ligi tasimak gerektigini hep savunmusumdur. ancak alternatifler pek güzel durmuyor. ebesinin amiköyde bir sahada 7 serden takim kurmak hayal. oturmus ligin yeri degistigi zaman cok sey degisir. sadece saha icinde degiseceklerin disinda gelen kisilerin kimligi, hatta tabela bile büyük dert olabilir. degissin istiyorum moda'da artik oynamak zorunda olmayalim istiyorum ama beylerbeyi, vezir gibi ebesinin seyinde olan sahalar sikinti olur. alternatif aranacaksa kadiköy, besiktas gibi merkezi yerlerde olmasi bir sarttir. bence tek alternatifi boklu derenin oradaki kadiköy spor tesisleridir. ama orasi da tesis olara modanin cok gerisinde
1
2
3
4
5
6
/
6
Sonraki