9 ocak 2011 esbpl 12. hafta maçlari
calibra(3.01.2011 09:35:21)
1.
esbpl kupasi 1. hafta maçlarinin ardindan, ligin ikinci devresinin ilk haftasina ara vermeden geçiyoruz:
12.00 alc kripton - ac filan
(bkz: 9 ocak 2011 alc kripton ac filan maçi)
13.00 opeth fffc - terkib-i tecrübe
(bkz: 9 ocak 2011 opeth fffc terkib-i tecrübe maçi)
14.00 moda cosmos - crusaders fc
(bkz: 9 ocak 2011 moda cosmos crusaders fc maçi)
15.00 atanalirspor - darkside fk
(bkz: 9 ocak 2011 atanalirspor darkside fk maçi)
16.00 dedeler sk - reset fc
(bkz: 9 ocak 2011 dedeler sk reset fc maçi)
17.00 fenersaray jk - bacakspor
(bkz: 9 ocak 2011 fenersaray jk bacakspor maçi)
liceli80(3.01.2011 14:55:39)
2.
baya cekismeli maclar bu hafta.
3.
kripton - filan (1)
opeth- terkib (1)
moda- crusaders (iy2-ms2) :))
atanalir - darkside (alt)
dedeler - reset (iy1-ms2)
fenersaray - bacak (2)
sistem 4-5 öneriyorum :))
sinuzit(3.01.2011 15:41:11)
4.
kripton alir, molpedle moruklar berabere kalir, moda acimaz, atanalir alir(darkside sürpriz yapabilir), ben oynuycam o yüzden reset alir, fenerden cacik olmaz.
5.
kripton
terkib
crusaders ama yüksek oran istiyen 8 gol alti oynasin
atanalir
dedeler alir. reset'in yarisinin sakat yada mental problemleri olmasindan ötürü
hükmen bacak
Figo7(4.01.2011 10:22:02)
6.
12.00 alc kripton - ac filan
kripton alir
13.00 opeth fffc - terkib-i tecrübe
kupaya agirlik veren terkip as oyuncularini oynatmaz ise kaybeder.
14.00 moda cosmos - crusaders fc
zor bir maç.gol konusunda rippine katiliyorum ama maç sonucu için bekliyoruz....
15.00 atanalirspor - darkside fk
atanalir zorlansada kazanir
16.00 dedeler sk - reset fc
reset kupada kazanamadi ama bu maçi alir
17.00 fenersaray jk - bacakspor
bacakspor a güveniyorum kazanir.
7.
her hafta kimsenin göremedigini görüp bizim yenilecegimizi tahmin ediyorsunuz ya, vallahi $apka çikariyorum. ben $ahsen, tamamen kendi adima konu$uyorum $u an: esbpl'de yapilan yorumlara her baki$imda milletin 2 günde girdigi bu lige girmek için 2 sene bekleyen, 12 haftanin 10'unu maglubiyetle kapayan, son üç haftadir 15-20 yiyip 2-3 atan, ama iyi niyetle yaptigi mücadelesinden en ufak ödün vermeyen $u takim için di$aridan bir tane bile cesaretlendirici söz duymamanin hayalkirikligini ya$iyorum. ha yoksa ben de terkib'den 20 tane yiyecegimizi biliyorum.
calibra(4.01.2011 17:20:36)
8.
sizin iyi niyetinizden kimsenin $üphesi yok sevgili cenk ancak artik $u milletin 2 günde girdigi bizim 2 sene bekledigimiz lig muhabbetini bir kenara biraksak diyorum.
burada insanlar esbpl bet döneminden kalma bir ali$kanlik ile haftanin maçlarini yorumluyorlar. herkesin bir tarzi var. sizin kaybetme ihtimaliniz yüksekken, bu $ekilde dü$ünen biri neden farkli $ekilde yazsin?...
9.
$imdi muhterem don. böyle pat pat yazdigina göre ayni dobralikta cevabi da kaldirabilecegini dü$ünüyorum.
lige katiliminiz ile ilgili zamaninda yapilan açiklamalarda hemfikir olmadigin bir $eyler vardi da o zaman sesini çikarmayip bugün mü konu$mak istedin? zamaninda konu$tuysan, sevdigin ya da sevmedigin cevaplarini da aldiysan ve mevzu öyle ya da böyle kapandiysa bugün bu imanin sebebi ne?
bu sene lige katilan takimlardan darkside, eskiden koz maça'ydi zaten. dedeler de takim sayisi 12ye tamamlanmasi gibi avantaj ve muhtemelen federasyonu ciddiyetleriyle ikna edecek bir tavir dolayisi ile katildilar. sen de geçen sene yaptigin free organizasyonlari dolayisiyla ikna ettin yönetimi muhtemelen, her maça gelecek bir takim kurabilecegine dair.
bu ligde iyi niyetle mücadele etmeyen bir takim yok bildigim kadariyla; senin bildigin varsa bizi de aydinlat tabii.
nasil bir cesaretlendirici söz bekliyorsun, onu anlamadim açikcasi. biz geçen senenin $ampiyonuyuz, ama lige kötü ba$ladik, herkes tahminlerinde bizim kaybedecegimizi yaziyor sikca; bu beni alinmaktan çok hirslandiriyor.
bir de 2 sene bekleyecek kadar içinde olmayi istedigin bir organizasyonda yillardir bulunan insanlarla, maça gelmenin di$inda nasil bir insani diyalog kuruyorsun da bu camianin sana yakinlik duymasini bekliyorsun ki? kendi payima, seni bana hatirlatan en temel $ey geçen sene bir free maçina gelemeyen ve gelemeyecegini de annesi rahatsiz oldugu için haber veremedigini söyleyen birine, bayagi ayarsizca giydirdigin yazi açikcasi.
tüm samimiyetimle, hiçbir fikrim olmadigi için soruyorum; nasil cesaretlendirebiliriz, pohpohlayabiliriz seni don; söyle yapalim.
calibra(4.01.2011 17:30:40)
10.
12.00 alc kripton - ac filan
maç saati kötü. kripton yine eksik gelirse sikinti olur. maç kadrosuna göre yorum degi$tirme hakkimi sakli tutuyorum. hehe
13.00 opeth fffc - terkib-i tecrübe
opeth, cosmos maçindaki ciddiyetiyle oynayip bu sefer son 10 dk. da akilli davranirsa maçi alabilir. ama terkib galibiyete daha yakin.
14.00 moda cosmos - crusaders fc
kurular ortasahaya gelene kadar cosmos maçi koparmi$ olur.
15.00 atanalirspor - darkside fk
haftanin maçi olmaya aday bir diger maç. darkside tam kadro gelebilirse galibiyete yakin.
16.00 dedeler sk - reset fc
reset.
17.00 fenersaray jk - bacakspor
.
torsque(4.01.2011 18:02:09)
11.
12.00 alc kripton - ac filan
1
13.00 opeth fffc - terkib-i tecrübe
1
14.00 moda cosmos - crusaders fc
1
15.00 atanalirspor - darkside fk
1
16.00 dedeler sk - reset fc
1
17.00 fenersaray jk - bacakspor
2
boshnakc(4.01.2011 18:05:13)
12.
tam on iki haftadir favori gösterilmeyi bekliyordum, on iki hafta geçti (ha allah için bi kere (bkz: the beyin) bizi favori göstermisti ama o da bize inandigindan degil de kuponun oranini yükseltmek içindi :) ) kerem $u kadar yer rakip bacaga $u kadar çakar dinledim, hayir onu geçtim en son ben bile ali$tiydim bu muhabbete, ben de rakip bize gömçürür diyordum ki derken bu hafta favori gösterildik onda da bu tarti$ma koptu.... ey esbpl adaletin bu mu ulen! (bkz. ortami yumu$atma çabalari...)
liceli80(4.01.2011 19:23:57)
13.
alc darkside moda dedeler bacak:)
liceli80(4.01.2011 19:25:31)
14.
herkes atanalir yazmis bende aliniyorum bukadar senedir bir tane casaretlendirici gaza getirici bi soz duymadim ne bicim adamsiniz aq.bi tek calibra bizi favori gostermis underdog olmak daha guzel ama yenilsekte sonuc normal karsilaniyo.bizim takimin yabancilari yazmak istiyor siteye soyleyecekleri varmis sifre istiyoruz .3 4 tane.ilgilenirseniz sevinirim.
15.
@ heval önemli duyuruda link var $ifre isteyenler için
olm siz zaten kümeye oynamiyor musunuz? atanalir çakar size rahat. zaten iki farkla öne geçseler dagilirsiniz. hatta 5 farkla önde olsaniz, 2 tane arka arkaya gol yeseniz, yine dagilirsiniz.
ayrica enteresan muhabbet dönmü$.
sky(4.01.2011 19:52:56)
16.
liseli80 daha az konusursa mac zevkli olur. aksi halde atan da alir atmayan da a.k.
gregory(4.01.2011 19:58:05)
17.
her hafta bize kar$i favori gösterilen takimlara çakmaktan çok zevk aliyorum.
18.
bu hafta da moda co$mu$ cepte.
19.
@liceli80
heval a$kolsun aga. bak ben alt demi$im sizin maça :)
@gregory & rippin
hastayim $u haçli özgüvenine birader. forza crusaders! :))
calibra(4.01.2011 21:49:33)
20.
bu hafta da herkes dedeleri favori göstermi$. çekirdekten resetli figo'm hariç :)
yav (dedeler $ahsi algilamayin) son dahhada bi gol yedik de berabere kaldik iyi ki a.k ne çok sevmeyenimiz varmi$.
bu entryleri ben okuyorum, kaosrise okuyo, apostle okuyo, sonra diosunuz vay efendim sert oynadiniz vurdunuz kirdiniz :)
liceli80(4.01.2011 21:53:06)
21.
ben reset eksiklerinden oturu kazanamaz dedim.yoksa tam ciksa banko reset:)
calibra(4.01.2011 22:08:27)
22.
hevalim i$te ben de hep onu diorum. darkside da hep tam kadro çiksa $imdi ilk iki sirada tepi$ioduk :)
ortalik böle haçlilara metalcilere kaldi yav.
gregory(4.01.2011 23:08:25)
23.
reset' e her türlü çakariz.
thorin(4.01.2011 23:15:39)
24.
#
her hafta bize kar$i favori gösterilen takimlara çakmaktan çok zevk aliyorum.
(gregory, 04.01.2011 19:58:05)
- yazacaklarimi yazmi$sin helal :)
#
bu hafta da herkes dedeleri favori göstermi$. çekirdekten resetli figo'm hariç :)
yav (dedeler $ahsi algilamayin) son dahhada bi gol yedik de berabere kaldik iyi ki a.k ne çok sevmeyenimiz varmi$.
bu entryleri ben okuyorum, kaosrise okuyo, apostle okuyo, sonra diosunuz vay efendim sert oynadiniz vurdunuz kirdiniz :)
(calibra, 04.01.2011 21:49:33)
- ona buna pas vermekten bikmadin mi olm!
#
hevalim i$te ben de hep onu diorum. darkside da hep tam kadro çiksa $imdi ilk iki sirada tepi$ioduk :)
ortalik böle haçlilara metalcilere kaldi yav.
(calibra, 04.01.2011 22:08:27 ~ 04.01.2011 22:08:54)
- halamin biyiklari olsa amcam olurdu a.k.
25.
sevgili asfalt osman;
$ahsinla uzaktan yakindan bir alakasi olmayan ufak bir serzeni$im üzerine bu kadar "dobra" bir yazi düzebildigine göre belli ki vakti zamaninda seni baya kinle doldurmu$um. bu kinin nedenini, nasilini bilmiyorum ama sadece $unu söyleyebilirim: benim bu camiada kimlerle ve ne kadar bir insani dialog içinde oldugum seni ilgilendirmez. hele bunun hesabini sormak sana hiç dü$mez. senin gibi ya$ini ba$ini almi$ bir adama da bunlari söylemek zorunda kalmaktan da derin bir üzüntü ve utanç duydugumu da belirtmeden geçemeyecegim. öte yandan, 1 yili a$kin bir süre önce organize ettigim free maçlardan birinde ya$anan bir tarti$mayi buraya hangi amaçla yalan yanli$ bir $ekilde ta$idigini da anlami$ degilim. kapanmi$ bir tarti$mayi açmamak adina o tamamen yaniltici ithamina da cevap vermemeyi seçiyorum. beni insan olarak sevmeyebilirsin. hayatinda oturup iki çift lakirti dahi etmedigin $ahsima, $u cüretkar ve a$agilayici sözleri söyleme haddini kendinde bulabildigine göre sevmedigin de a$ikar. lakin, unutmaman gereken bir $ey var ki; o da tanimadigin bir insani ki$isel olarak hedef alan ele$tiriler düzerken adab-i mua$eret kurallari içerisinde kalman.
her$eye ragmen tüm samimiyetinle, hiçbir fikrin olmadigi için "nasil cesaretlendirebiliriz, pohpohlayabiliriz seni don, söyle yapalim" $eklinde sordugun soruyu dilim döndügünce cevaplamaya çali$acagim:
öncelikle kimseden "pohpohlanma" talebinde bulunmadim. o lafi $aka yollu kullanman bile ayip benim nazarimda. diger yandan ben bu "cesaretlendirme"yi benim için degil, genel olarak takim için istedim ve anlamadigim $ekilde bu seni inanilmaz rahatsiz etmi$. beni ki$isel olarak "cesaretlendirmek" veya "pohpohlamaktan" feci $ekilde imtina etmi$ olabilirsin ama bu takim an itibariyle 15 ki$iden olu$uyor ve kalan 14 ki$inin de tamami, üzerinde yorum bile yapilmayan takimin bir parçasi olmaktan rahatsiz. sonuçta esbpl dedigin, arkada$ arasi sayilacak bir organizasyon ve takimimiz hakkinda kazansak da kaybetsek de 12 haftadir "fenersaray kaybeder"den ba$ka yorum gelmiyor. yoksa durup durup bu hafta favori gösterilmememizi aniden içerlemi$ degilim. ne demek istedigimi tam olarak anlayabilmen için bundan önceki herhangibir haftanin ba$liginda fenersaray ile ilgili tek bir yorum olup olmadigina bakman yeterli. ben kimse gelsin bize "aferin koçlar, yürüyün, bastirin, olur böle bilmemne" desin demiyorum ama kendi maç ba$liklarimizda dahi aylardir hakkimizda olumlu veya olumsuz tek bir yorumun bile olmamasi $ahsen beni bir parça üzdü. çünkü hal böyle olunca, fenersaray'la maç haftasi, diger takimlarin hükmen galibiyet haftasiymi$ gibi bir havaya büründü. "herkes tahminlerinde bizim kaybedecegimizi yaziyor sikca; bu beni alinmaktan çok hirslandiriyor." demi$sin ya, i$te bizim hakkimizda yorum bile yok ($air burada alper'e seslenmi$) sorun bizim için "kaybederler" demeleri degil. sorun, olumlu veya olumsuz tek bir ele$tiri bile almamamiz. yeniyoruz kimseden tik yok. yeniliyoruz gene tik yok. 6 gol yesek de ayni, 23 gol yesek de
hiçbir maç öncesinde veya sonrasinda hakkimizda bir yorum yok.
haa kimse fenersaray'in kadrolu yorumcusu olmak zorunda degil. isteyen "fenersaray kaybeder" der, istemeyen yazmaya tenezzül bile etmez. buna kari$amam elbette ama görece olarak "arkada$ ortami" diyebilecegimiz $u komünitede benim o ufacik serzeni$im $öyle bir cevap aliyorsa; bu, kimse kusura bakmasin ama en hafif tabiriyle "ayip"tir.
not: sözlerimde ve "niyet"imde yeterince açik oldugumu varsaydigim için yukaridaki yazi bu konuya verecegim ilk ve son cevaptir. bundan sonra kim ne söylerse söylesin konuyu daha fazla uzatmamak adina hiçbir $ey yazmayacagim. bilginize.