Sosyal Medya:
Esbpl Youtube Esbpl facebook Esbpl Instagram Esbpl Twitter

cirkinkizyokturazvotkavardir

ayanux

ayanux(01.12.2005 14:22:15)

1.
ac filan takımının defanstaki bel kemiği. yerınde mudahalelerın bir numaralı adamı. adam markajı ya da bıre bır pozisyonlardan ziyade cok guzel alan daraltır. bu sebeple yenılen anı kontra atakların tehlıke yaratmasını engeller. öldürücü uzun pas atar, surundurucu tek top yapar. cok pis sıgara içer bı de benım gıbı. ayıp ayıp..
winsome

winsome(03.12.2005 19:31:15)

2.
nickini yazana kadar kır dereden su getirtir bu. :)
winsome

winsome(12.12.2005 17:19:46)

3.
defansın belkemiği sıkı topçu
thewarlord

thewarlord(13.12.2005 12:23:13)

4.
top da geçmez adam da..
y3k

y3k(13.12.2005 17:04:19)

5.
defansta gördüğümde "aman canım niye geri koşayım ki" diye düşündüğüm, süper güven veren savunma oyuncusu. Barcelona'dan gelen teklife sıcak bakmayıp "ben kulübümde mutluyum" demesini bilen vefalı insan.

Erman Crespo demek istiyorum kendisine, lakin mevkii farkı nedeniyle bu iğrenç espriyi yapacak ortam bulamıyorum. Mağdurum.
ayanux

ayanux(13.12.2005 23:25:10)

6.
gosterışsız bir futbol anlayışı var. onu, rakıp anı ataga kalktıgı sırada nasıl yer tuttuğunu ve nasıl alan daralttıgını gorduğunuz anda daha rahat değerlendirebilirsiniz. ozellıkle topu oyuna sokma ve rahatlatma konusunda bır uzman. çok zorda kalmadığı surece çalım atmaz. varlıgını bıle hıssetmezsınız... tam bır gorev adamı...
rainforced

rainforced(08.01.2006 17:29:41)

7.
özellikle bugun 12.00 macında dikkatimi cekti. her kalecinin rüyası tipinde bir arkadasımız. hiç heyecan yok, buz gibi. rakip akınları keserken sanki televizyonda mac izlermis gibi.
ono

ono(09.01.2006 15:11:22)

8.
futboluna lafımız yok her takımın istedigi tarzda bir defans oyuncusu. ancak bizim merak ettiğimiz nokta siteye her girişinde üşenmeden nasıl o nicki yazdığıdır. aramizda aldığımız ortak karara göre bu adamın kesin şifresi de böyle 35 karakterlidir : ))
ayanux

ayanux(11.01.2006 22:23:20)

9.
efendım bu adam aynı zamanda muzmın sakattır. yıllar oncesınde meslek olarak futbolu bırakmasının sebebı bılegınde oluşan cıddı rahatsızlıktır kı bu hala maç boyunca canını yakmaktadır. buna rağmen hala halı sahalarda top koşturmaya devam edecek kadar futbol hastasıdır. az konuşur oz konuşur. ornek vermek gerekırse...

- abı ne dıyosun bu orion hakkında pıs forvet bu nası tutacaz bak ono 'da iyi ama şu darth windu da tehlikelı ... bidid bididi vıdıdı dır dırd ırıdıdıd ... (cok pıs kafa sıterım olay futbol olunca)
+ ben cozdum.
-...... çay içermısın ? ben ısmarlıyım.. :)

bu kadar pis konuşur yanı.
calibra

calibra(13.11.2006 14:16:22)

10.
ben bu adamın neden az konuştuğunu çözdüm.
adam bilmem kaç tene dizi takip ediyormuş. e tabi aklı başka yerde.
thewarlord

thewarlord(13.11.2006 19:32:34)

11.
ben çözdüm lafı muhteşemdir. bi maç izleyip çözer, geçen sene defalarca yapmıştır bu durumu. hemen örnekliyorum;

+abi bu sinan şişman falan ama kıvrak bi eleman orion da sakat ,ono da arkadan yokluyo kaleyi sky da cabası cok zor koz maca.
-abi ben cozdum tamamdır.
+abi nası ya.
-abi sen bana bırak çözdüm ben
+(dumur)
not black but dark

not black but dark(26.11.2006 23:37:43)

12.
kendini unutturan defans oyuncusu. acayip sinsi oynuyor bu adam. yaradanasiginaraktan vurdugu sutlar da kaleyi bulsa acayip tehlikeli olucak.
y3k

y3k(30.11.2006 01:30:18)

13.
AC Filan'a 8 milyon euro tazminat borcu olan usta savunmacı. Sözleşme gereği yeni sezonda yediğimiz her golde borcuna 200.000 euro ekleniyor. Bu bir yöneticilik başarısı değildir de nedir.
y3k

y3k(05.11.2007 23:18:32)

14.
Çok, ama çok çok özlediğim belkemiği kişilik.
calibra

calibra(05.11.2007 23:35:47)

15.
atmışdooz sırt numerosu ile oynayan, defans hattındaki teknik bir o kadar da kuul oyun tarzını uzaktan çektiği fantastik ayak içi şutları ile destekleyen topçu kişilik.
calibra

calibra(25.10.2008 10:34:37)

16.
nerde bu adam yahu ozledik.
thewarlord

thewarlord(26.10.2008 21:05:15)

17.
takim ariyor. defans arayan takim varsa ilgilensinler, degerlendirsinler.