Sosyal Medya:
Esbpl Youtube Esbpl facebook Esbpl Instagram Esbpl Twitter

esbpl kalecileri

dusunen hayvanin onde gideni

dusunen hayvanin onde gideni(15.11.2011 19:32:15)

1.
2011-2012 sezonu itibariyle çok formdalar. hemen her takimin kalesi güvenilir ellerde. bu sezon gol sayilarindaki düsüste önemli paylari oldugunu düsünüyorum.
tombul taho

tombul taho(15.11.2011 21:54:36)

2.
bir aralar böyle bisey vardi ne oldu o? yeniden kurulmasi taraftariyim.
(bkz: kaleciler sendikasi)
neistediginibilmeyenadam

neistediginibilmeyenadam(15.11.2011 23:48:37)

3.
ben de dahil azimsanmayacak bi kisminin esbpl'ye katiliminda dhög'ün emegi vardir :)
ayanux

ayanux(16.11.2011 00:11:51)

4.
fortuna nothum da berkay'in oynadigi sezonu tek geçiyorum. en iyi kaleciler o sezondaydiç bu sezona yaklasamaz bile. söz hepiörl de.
ykrog

ykrog(16.11.2011 00:24:08)

5.
naif adamlardir, en asil duygunun insanidirlar. kalecilerin performanslarinin takimlarin performansindan ayri irdelenmesi gerektigine inaniyorum... :)
williamfisherman

williamfisherman(16.11.2011 00:37:04)

6.
bir rainforced vardi yaa. teheeyy. sonra avedisler, liquidler...
ayaküstü nostalji yasadim kendi kendime :)
the beyin

the beyin(16.11.2011 02:22:17)

7.
@niba a.k herifin kadrosu 78 kisi. yuzdeye vurdugunda esbpl'de olan insanlarin buyuk bir kismi dhog sayesinde burada da diyebilirsin matematiksel olarak. iste biz buna yer yer arkadas arasinda 'pampered statistics' diyoruz.
ayanux

ayanux(17.11.2011 01:51:41)

8.
ahmet napion lan? rain japonya ya gideli bi 7-8 sene oldu herhalde. o da az ariza degildi valla rahatsiz herif.
boshnakc

boshnakc(18.11.2011 11:50:44)

9.
en asil ruhun insanidir.
williamfisherman

williamfisherman(18.11.2011 18:38:55)

10.
esbpl'deki ilk macimda karsi takimin kalesindeydi rainforced. sanirim o yüzden yer etmis.
ben nasil bi ortama geldim demistim :)
xenderoth

xenderoth(02.02.2016 11:36:40)

11.
bana mı öyle geliyor emin olamamakla birlikte 2015-2016 sezonunda performansları çok acayip sanki bunların... geçtiğimiz sezonlarda zaten iyi olan seviye, bu sene "tek başına maç alma" ya da sıklıkla "yuh amk nasıl çıktı lan o top!" dedirtme seviyesinde.

sendika iyi çalışıyor belli ki.

calibra

calibra(02.02.2016 11:39:18)

12.
kenderot‘a katılıyorum.
üstelik bu sezon yeni sahamızın ceza sahalarının küçüklüğü sebebiyle rahat hareket de edemiyorlar, açılamıyorlar falan.
belki de kaleye daha yakın oynadıkları için mi daha iyiler?

al sana sorunsal.
neistediginibilmeyenadam

neistediginibilmeyenadam(02.02.2016 12:00:35)

13.
esbpl forvetlerinin tırtlığından.

al sana sorunsal iki.
bak giderim ha

bak giderim ha(02.02.2016 16:07:22)

14.
hic suphem yok ki en iyisi ohannes‘inki ama yazik oldu.
calibra

calibra(02.02.2016 16:08:03)

15.
@13 haklısın abi...
nerde o eski forvetler...
manuel alberto camus

manuel alberto camus(02.02.2016 18:39:58)

16.
@14 yok be qardeş. sen benden daha iyisin. hatta varyete de benden iyi. aslında bir bakıyorum, vay amk.
bak giderim ha

bak giderim ha(02.02.2016 20:53:35)

17.
@16 panpa bir tane daha kendini mesih ilan eden vardı ben ondan bahsettim. sen ise bir fenomensin benim gözümde. senden bahsedecek olsam "ohannes‘in kalecisi" diye basit bir isim tamlaması kullanarak bahsetmem, "esbpl‘nin harika çocuğu" gibi daha kompleks tamlamalar kullanırım. lige mâl olmuş bir isimsin...
wertigo

wertigo(02.02.2016 21:07:00)

18.
lymon‘un defans oyuncusu cilader de baya baya iyi :)
innocence faded

innocence faded(03.02.2016 13:32:19)

19.
bence de bu sezon bir çok kaleci kendini aşmış durumda. zaten böyle böyle bizim gibilerin ayağı da kesilecek ligden asghaskf

ama yine de ydbbgy‘yi çok özlüyoruz be. nerdesin lahmacun reyiz :/
lil saint

lil saint(04.02.2016 14:53:29)

20.
çarşamba karmalarında ortalıkta gözükmüyorlardı. ben ihaneti unutmam -_-
calibra

calibra(06.05.2019 15:28:31)

21.
nerde bu insanlar!!1!!1bir
tombul taho

tombul taho(13.05.2019 03:14:48)

22.
taho hala burda. arada gidip geliyor bakiyor entrilere. ustelik 22 kg verdi. kim bilir belki yeni sezona hazirlik yapip surpriz de yapabilir...