Sosyal Medya:
Esbpl Youtube Esbpl facebook Esbpl Instagram Esbpl Twitter

madyb

/ 3 Sonraki
purpleblood

purpleblood(18.11.2007 23:59:43)

1.
esbpl'nin yeni ismi çılgın kalecisi şuraya yazıorum birebirdeki etkinligini,yan toplardaki başarısını, uzaktan abanılan toplarda göstersin herkes bu ismi konuşacak :)
gaybana

gaybana(30.12.2007 21:13:41)

2.
yeni takımı nankatsu da yavaş yavaş kendini göstermeye başlayan genç yetenek. crusaders maçındaki performansıyla iyiki kaleci olmuş dedirtti resmen. yeni kaleci ekipmanları hayırlı uğurlu olsun:)
madyb

madyb(31.12.2007 22:17:35)

3.
aynı zamanda esbpl'nin en genç oyuncusuyum sanırım. 90'lıyım =). poochie hariç herkese abi diyorum :P.
anachronistic

anachronistic(01.01.2008 04:31:29)

4.
ah be en genç bendim ya olmadı bu şimdi:)
ayanux

ayanux(02.01.2008 18:14:29)

5.
yuh diyorum adam 90'lıymış... yaşlandın artık salih abi.. kabul et..
serotoninn

serotoninn(06.01.2008 20:29:11)

6.
yetenek avcısı serotoninn tarafından bebek denilebilecek yaşta evde kendine kendine maç yaparken keşfedilmiştir.ablası gelmiş geçmiş en yetenekli bayan futbolculardan biri olduğundan en iyisi tarafından yetiştirilmiştir.genç yaşına rağmen kalede duruşuyla güven veren madybi ablası,küçükken bak bunu kurtarırsan sana topkekle muzlu süt alacağım diyerek motive ettiyse de bu kurtarışın tahsilatı ikili arasında yıllarca kavgaya neden olmuştur. yıllar sonunda ünlü menajer serotoninn tarafından esbpl'ye transferi sağlanmıştır.esbpl'de dombili taoculardaki kısa süren macerası ona tecrübe kazandırmış ve nankutsu'ya uzanan yolu açmıştır.bundan sonraki hedefi espbl gazetesine kapak olmak olarak açıklamıştır.kendisine burdan sesleniyorum "öyle hedefim mi olur bee"...
the vagrant

the vagrant(06.01.2008 20:35:26)

7.
ahaha sermet şükür'den sonra ailevi bir menajer hamlesi daha sanırım... kalemine sağlık serotoninn

(:


bat dunya bat

bat dunya bat(10.02.2008 19:00:39)

8.
bu günkü maçta öyle zor bir topu çıkardı ki, on tane gol yese yine kızmaz köpürmezdim kendisine. iyiydi gayet. demek ki gününde yakalamak lazım bunu.

topu oyuna sokarken biraz daha cesur davransa ileride işimiz çok daha kolaylaşabilir. zamanla...
thorin

thorin(19.02.2008 20:52:46)

9.
yasina göre oldukça olgun davranabilen, dinleyip öyle konusan bir arkadasimiz, ha yanlis takimi seçmis o ayri :))
gaybana

gaybana(19.02.2008 21:32:29)

10.
sen halen doğruyu bulamadın:)
anarsist kuzu

anarsist kuzu(26.02.2008 22:46:23)

11.
boy atarsa cok gulucem. galatasaray altyapisina onericem. alin bu cocugu dicem is var bunda dicem.
anarsist kuzu

anarsist kuzu(26.02.2008 22:47:29)

12.
boyu zaten uzun ama benden galiba lan.
bat dunya bat

bat dunya bat(23.03.2008 15:07:02)

13.
bir kaleci kendini nasıl sakatlar anlam veremiyorum. hele bu bizim kalecimizse hiç anlam veremiyorum. hele hele yedeği yoksa hepten saçma bir durum. tez zamanda iyileşmesini diliyorum. zira kaleye geçmekten hiç hazzetmem. on dakika veya iki gollüğüne de olsa. gördüğünüz gibi bunda bile bencilliğim ön planda :)

hadi bakalım, iyi bak kendine. bol bol gol ye mesela, iyi geliyormuş. ama doğru lan kaleye geçemiyorsun ki :P
the vagrant

the vagrant(02.04.2008 02:09:25)

14.
bizim "genç ufaklık" büyümüş bugün biraz daha..

mutlu yıllar (:
the vagrant

the vagrant(06.04.2008 23:00:58)

15.
uzaktan şutlarda milli futbolcu olan ablasının çalıştırması gereken genci kaleci.. sadece menajerlikle olmuyor (:

ayrıca bulsun bat dunya, ono gibi sert şutsever adamlar devamlı idman yapsın

(:
madyb

madyb(06.04.2008 23:30:34)

16.
bir kişide karşı karşıyada ve yakından abanılan şutlarda etkili yazmıyor hep karalıyorsunuz arkadaş, küsüyorum futbola aylardır oynuyorum ben bu oyunu naaaber :P.

şaka bir yana bende farkındayım uzaktan çekilen şutlarda acayip bir zaafım var her maç en az 1-2 tane yiyorum böyle ama çıkartıncada güzel çıkartıyorum ehehe. benim hedefim jenerikler zaten :P
ayanux

ayanux(07.04.2008 10:20:54)

17.
yakından abanılan şutlarda etkili :)
gaybana

gaybana(14.04.2008 23:08:40)

18.
son maçta kalçasını zedelemiş ve ligi kapatmış bahtsız kalecimiz. geçmiş olsun diyorum kendisine. thorin sakatladı onu biliyorum ben:)
thorin

thorin(14.04.2008 23:13:43)

19.
lan bi git beee aaaa :)))
anarsist kuzu

anarsist kuzu(25.09.2008 13:02:25)

20.
yeni sezona firtina gibi girecegi aciklamasini yapmistir.
admala

admala(21.11.2008 16:00:26)

21.
gordugum kadariyla 1990 dogumlu olmasi dolayisiyla 90 numarali forma numarasini secerek "futbolcularda memleket plakasini numara olarak almak"tan sonra ikinci bir akim baslatmis. ronaldinho ve shevchenko da bu akimdan etkilenerek milan'da 80 ve 76 sirt numaralarini secmisler...
torsque

torsque(21.11.2008 19:15:02)

22.
cok severim bu adami. ozellikle topu kurtarmadan once saclarini yana dogru atmasi efsanedir :)
avedis

avedis(27.01.2009 08:38:46)

23.
imajimi calmis pis herif
karabasmayan

karabasmayan(02.04.2009 11:39:44)

24.
dogum gunun kutlu olasica insani :)

dogum gunun kutlu olsun kardesim ;)

ayrica kaleye falan gecersen pazar günü hediyeni sahada vericem eheh =)
gaybana

gaybana(02.04.2009 23:53:29)

25.
iyiki dogmus aslan:)
/ 3 Sonraki