Sosyal Medya:
Esbpl Youtube Esbpl facebook Esbpl Instagram Esbpl Twitter

wertigo

/ 3 Sonraki
bak giderim ha

bak giderim ha(08.01.2013 12:21:21)

1.
biri kupa, biri lig olmak üzere oynadigi iki maçta da göz doldurmus dedeler sk oyuncusu. amatörde stoper oynamis bir çok oyuncu gibi küçük sahalar için nereye koysan oynar tipinde, fark yaratan bir oyuncu. hem defansif, hem de ofansif olarak etkili. umarim aksilik olmaz da çogu maçimiza gelir...
madyb

madyb(16.01.2013 10:48:35)

2.
lige isindikça daha da güzel futbol oynayip daha da esbpl ruhuna hakim olacaktir. çok saglam savunmaci ve tam anlamiyla futbolcu adam. bununla birlikte aklimda terkib'e atamadigi bos kaleden sonra uydurdugu bahanelerin tarafimdan çürütülmesiyle kalacaktir höeheh
delpiero82

delpiero82(16.01.2013 11:06:31)

3.
çok kaliteli topçu...
fahir

fahir(16.01.2013 12:44:53)

4.
herkesin takiminda görmek isteyecegi türden komple futbolcu adam, efendi de daha ne olsun. bos kaleye gol atmama prensibini de bir kenara birakirsa faydasi en az ikiye katlanir :)
libertadores

libertadores(18.01.2013 20:49:57)

5.
iki yildir bu alemdeyiz bizim bile nick altinda 3 entrymiz var amk. ama dedelere güç katti afferin ona.

rrrrrrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrrrrrr(21.01.2013 18:59:07)

6.
esbpl'de su ana kadar oynadigim üç maç içerisindeki en iyi oyuncu kendisi olur.
f 7

f 7(21.01.2013 22:58:04)

7.
sürekli oyun içerisinde kalabilen,sorumluluk almayi seven bir tarzi var. ayni zamanda klas sutlari olan yetenekli oyuncu.
madyb

madyb(26.03.2013 10:56:17)

8.
ligin açik ara en tirt oyuncusu. @2 sallamis.
calibra

calibra(24.04.2013 15:44:33)

9.
oyun tarzini çok begendigim yetenekli topçu.

ayrica nicki ne yazik ki baska birilerinin nicklerine benziyor, bu karisikliga sebep oluyor :/

(ilerleyen günlerde tarihin akisini degistiren olayi açiklayacagim)
solu

solu(24.04.2013 15:50:51)

10.
makine gibi adam, bu sezon lige katilanlar arasinda en iyisi.
bak giderim ha

bak giderim ha(24.04.2013 16:46:59)

11.
ulan iki senedir ligi sondan üçüncü bitiriyoruz, hala takimdaki oyuncularin pesinde bir dünya akbaba var...
calibra

calibra(24.04.2013 16:59:21)

12.
@11
ya öyle deme olm simdi sen de bir resetli olabilirdin, niye akbaba diyip yaftaliyosun :)
bak giderim ha

bak giderim ha(24.04.2013 18:45:18)

13.
resetliler haric o zaman...
dusunen hayvanin onde gideni

dusunen hayvanin onde gideni(24.04.2013 19:06:24)

14.
@13 o diil wertigo da resetli olabilirdi hahahah.
bak giderim ha

bak giderim ha(03.10.2013 15:39:41)

15.
bu sene geldigi maçlarda rakibe kan kusturacak fantastik yetenek. bir yandan amatörde oynadigi için zaten etkileyici oldugu geçen seneden daha çabuk, daha güçlü, daha tehlikeli. ligde durdurulmasi en zor oyunculardan biri. gol vuruslarini da sakin yaparsa çok maç kazandirir.
madyb

madyb(04.10.2013 11:05:37)

16.
topa düz vurmayi beceremiyor.
bak giderim ha

bak giderim ha(09.12.2013 18:17:05)

17.
su ana kadar aldigimiz iki maglubiyette de kendisi sahadaydi. kendisinin oynadigi ve kazandigimiz maçlarda ise rakip takimlar eksikti(bacakspor,ohannesburger). dolayisiyla @15'te yazmis oldugum laflari geri aliyorum. kendisine talip olan arkadaslar bir daha düsünsün derim. bu arada bu hafta da sahada olacak:(
wertigo

wertigo(10.12.2013 00:26:30)

18.
@17 hahahahah benim olmadigim bir whatsapp grubunda kulislerin döndügünü hissediyordum zaten :( transfer sezonunda yeni bir takim aramamin zamani gelmis..
varyete

varyete(16.12.2013 08:23:13)

19.
rezil forvet
(bkz:guiza )
hanneman

hanneman(06.08.2014 10:32:57)

20.
2014-2015 sezonunda crusaders fc formasını terletecek bomba transferimiz.
madyb

madyb(10.08.2014 03:39:14)

21.
saliabi''nin önderliğinde ersun yanal görmüş caner erkin gibi oynar umarım da crusaders''a bi faydası dokunur.

yoksa top falan bildiği yok, ama saliabi taşa bile top oynatabilecek bir adam işte.
calibra

calibra(12.08.2014 13:48:01)

22.
crusaders fc için iyi sonuçlar vereceğine inandığım transfere konu olan futbolcu.

transferini saliabimizin açıklamış oluşu, kendisinin yeni takımına dört elle sarılması için bir işaret olarak yorumlanmalı.
solu

solu(10.11.2014 20:05:13)

23.
çok yetenekli adam. biraz kendine baksa da ilerde artistlik yapsak biz bu adamla zamanında top oynuyorduk diye.
vuvuzela

vuvuzela(24.11.2014 20:07:33)

24.
abartmaya gerek yok bu adamı ama abartın lan. az bile abartıyonuz. oyle bi'' adam yani. müthiş enerjiye sahip saha ıcinde. o enerji bizi de ateşliyor haliyle..

bu sene aramıza katılması çok keyiflendirdi bizi. umarım uzun süre beraber oynarız. zaten gol attığı kadar çayda ismarliyor, mis.. haftasonu 10 tane çay kitledim gider ayak, hiç sesi çıkmadı kardeşimin valla (:
cesmeye susayan adam

cesmeye susayan adam(24.11.2014 20:22:01)

25.
çok kaliteli topçu cidden. hem yetenekli, hem mücadele etmeyi seven bir adam. bu sene crusaders''a katkısı tartışılmaz.

ayrıca @12 ince çalışmış :)
/ 3 Sonraki