Sosyal Medya:
Esbpl Youtube Esbpl facebook Esbpl Instagram Esbpl Twitter

rippin corpse

/ 14 Sonraki
oonnuurr

oonnuurr(20.12.2005 02:00:06)

1.
oynadiği futbolu düşününce hakkında şimdiye kadar nasil yorum yazilmamiş diye düşündüm bi an.. oynuyor, takimini oynatiyor.. forma numarasi 10 olmasada 10 numara futbolcu..
buko

buko(20.12.2005 09:08:46)

2.
esbpl'nin en iyi orta saha oyuncusu. diğer arkadaşlara ayıp olmasın, en iyi üç orta saha oyuncusundan biri diyeyim :))) sahada ilk gördüğümde "kız gibi oynuyor lan bu" diye düşünmüştüm. zira benim için de "kız gibi oynuyorsun" derler çoğu zamani bunu da dip not olarak belirteyim:))) . çok yumuşak bilekleri var ve topu ayağından almak çok zor bu adamın. all star yapılacaksa bu adamın oylamaya sokulmadan direk oynaması gerekiyor all star'da.
penta

penta(20.12.2005 23:55:50)

3.
gecen sezon bacakspor formasiyla gosterdigi basariya bu sezon baya bir eklemeler yapmis ilgiyle izliyoruz, bukonun dedigi gibi en iyi ortasaha oyuncularından
sawigol

sawigol(22.12.2005 15:26:01)

5.
takımın kaptanı lideri organizatörü herşeyi.. korner kenarında 3 kişi onu sıkıştırdık diye sevinmeyin bi şekilde çıkıp topu bana atıcaktır kendisi:) ronaldinho benzetmesi boşuna yapılmamıştır kendisine.. izlemeye devam edin..
rippin corpse

rippin corpse(22.12.2005 15:44:17)

6.
6 yasımdan beri ronaldinhoyum ulan ben!!!
veriyosunuz gazı, ondan sonra macta niye fantastik hareketler yapıosun pas vermiyosun diye soracaksınız. ben flip flap denerken kıracam bilegimi belli oldu.
AegeanStorm

AegeanStorm(29.12.2005 00:08:27)

7.
Her ne kadar gece alemlerine düşkünlüğü nedeniyle sık sık uygunsuz durumlara düşse de o bizim büyük kaptanımız. Ronaldinho'nun yakışıklı versiyonudur kendisi. Dar alanda şık çalımları, beklenmedik bitirici vuruşları ve takımdaşlarıyla yaptığı hızlı paslaşmalar ile verkaçlar göz alıcıdır. Geniş futbol zekasına Brezilyalılara mahsus fantazileri ekler ve bazen öyle tek top paslar çıkarır ki ''Yuh ulan bunu da beklemiyordum'' dersiniz. Birlikte oynamaktan kesinlikle çok zevk aldığım bir oyuncu. Goller daha güzel oluyor sayesinde. Yalnız kaç haftadır benim gollerime konuyor ipnetor. :)
orion

orion(14.01.2006 20:27:13)

8.
hakkaten ronaldinho yani...
sözlüğün spekteküler ileri dönük orta saha yıldızı onunla oynamak da ayrı bir keyiftir kontra pasları ve 3 kişinin arasından çıkıp al da at dercesine yaptığı asistlerin sayısını tutabilene aşkolsun...
rainforced

rainforced(14.01.2006 20:37:36)

9.
hakkındaki tüm klişelerde 3 te 2 yapmayı başarmıs bulunmaktayım. bir grupta bascı mascı kitarist değilmiş. bunu ögrendik. kesin sigara iciyordur derlermis ben böyle düşünmedim. son klişeyi de kendime saklıyodum ama kendisi patlattı.

- tipimden futbol oynayamaz bu diye düşündün bi de di mi?
- evek.. ama utanıyorum simdi. eheh

zaten yazan yazmıs. gördüğüm kadarıyla ligde herkes ya defans ya da forvet yönüyle ileri cıkıyor. tüm halı saha maclarında böyle olur bu. ama kendisi tam bir ortasaha adamı. başarılarının devamını diliyoruz. (ALC Kripton a karsı oynadıgı maclar haric tabi)
I.R.on

I.R.on(15.01.2006 21:13:57)

10.
zirvelerde beraber 2 maç oynadık sanırım ve kalede oynadığım iki maçta da kaleden çıkarttığım pasların %50'si belki de daha fazlasının buluştuğu kişi oldu. yine oyun içinde de oyuncuların pas alışverişini en fazla yaptığı kişi oldu. önümüzdeki maç ona nasıl engel olacağız şimdiden düşünmeye başladık. ortasahada iki kişi ile sürekli markajda tutup belki de fortuna nothum ataklarını daha başlamadan bitirebiliriz. sürpriz bekliyorum gelecek karşılaşmadan açıkçası: gülen yüz ifadesi
Rainmaker

Rainmaker(15.01.2006 22:28:19)

11.
takım kursam ve tipe bakıp seçsem asla almayacağım tipte bir adam. fizik yok, boy kısa ve koşmuyor. ama oldum olası "koş" diyenlere gıcığım, halı sahada koşmadan da iş yapılır derim, rippin bu ekolün önemli bir temsilcisi. bugün 12-1 maçında bizi maymun etti, sonraki maçta daha da iyi oynadı...

yumuşak bilekler, çalımlar falan bu esbpl de birçok ortasaha oyuncusunda var gördüğüm kadarıyla (ligden olmadıım için çok da görmedim) ama rippin de hayranlık duyduğum bir futbol zekası var. çalımlar, mücadele falan derken o hengamenin arasında çat diye olmadık paslar atıyor, forvetin önüne veya koştuğu yere atıyor... başarılarının devamını diliyor, onunla forvet oynayan adama da ballısın abi diyorum...
rainforced

rainforced(16.01.2006 01:18:40)

12.
mikroişlemci gibi adam anasını satiim bunu anladım bugun.
twariron

twariron(23.01.2006 01:48:11)

13.
geçtiğimiz sene savaşla beraber takımı (bacakspor) alıp götürmüştü. bu sezon için adı çeşitli transfer dedikodularına karıştı ama o ayrılıp kendi takımını kurdu. şimdi takıma kattığı yeni süperstarlarla şampiyonluktan da ötesini hedefliyor.

kısacası takımın bileklerine hakim kurucusu, kaptanı, menajeri... ama formayı çok çalışana değil, çok suyuna gidene veriyor:smiley nedir ki, bal nedir ki
oonnuurr

oonnuurr(24.01.2006 01:57:17)

14.
iki kuzeni hatta amca-yeğeni birbirine dusurmeye calisiyor efendim.. bu oyunlara gelmeyelim :)
calibra

calibra(15.02.2006 23:52:18)

15.
efenim kendisi çok teknik olmakla beraber pozitif oynuyor tüm takımı da oynatıyor.
hoş bilen biliyor zaten de, bu noktaya ayrıca bir basmak bir değinmek istedim.
hani birlikte oynaması keyif verenlerden.
wahrsager

wahrsager(24.02.2006 16:39:33)

16.
cok severim kendisini saygım sevgim sonsuzdur
klup baskanı olmasıyla hicbir alakası yktur
aramızdaki hukuk geregidir bu sevgi (A)
oonnuurr

oonnuurr(25.02.2006 04:35:29)

17.
ewt maçlara biraz uykusuz geliyorum diye kızıyo bana ama napalim.. kaptan sonuçta.. sewerde dowerde..

o_O esbpl betten kirdigi ekşi paralarla kulüp başkanida olmuş.. yandik. :S
twariron

twariron(19.03.2006 22:58:48)

18.
esbpl'yi domine etmiş kişi.
şööle ki:
-esbpl bet'te kazandı
-fortunayı şampiyonluğa taşıyan kadroyu kurdu
-gol krallığında ikinci (gol kralını da kendisi tanıtmıştır esbpl camiasına)
-sercan gibi bi yıldızı esbpl'ye kazandırdı (altyapıdan yetiştiriyo sanki oeeehh)
-şahsi kanaatimce ligin en spektaküler oyuncusudur aynı zamanda. dünya futbolu için ronaldinho neyse esbpl için rippin de odur diye düşünüyorum.

kaptandır, aslandır kaplandır:)
rainforced

rainforced(19.03.2006 23:45:58)

19.
harbi esbpl nin bu sezonki kralıdır. ben olurdum ama yagmur yagdı sis indi falan. hiç de kıskanmıyorum kendisini evet çatlamıs olabilirim hasetimden. o ayrı. harbi helal olsun.

şu listeye bi bakıyorum da allahtan bi dömeltip zitmedigi kalmıs bizi. samimiyetim var ama bi amugagoduum akmar kackını uzunsaclısı diyecek kadar değil. ha demek ister myiim. tabi.neyse bu msj ımı burda bitiriyorum efenim
jaminho

jaminho(26.03.2006 18:43:01)

20.
bugün ilk kez oynadım kendisiyle..hakketen oynaması zevkli..topu nereye atıcağını bilebiliyorum..çok ta sabırlı..yorgunluktan olmuş biçimde forvette top üstüne top kaybettik pozisyonları bir bir harcadık..uzun sure beraber oynamak nasip olur işallah..
marcovanbasten

marcovanbasten(02.04.2006 14:30:38)

21.
Bugünkü 13-14 maçında hiç iyi gormedim kendisini. Boyle bir sampiyonluk rehaveti kaplamis sanki kendisini. Ya da baska bir sey. Paslar, sutlar hep karavana hep karavana. Own goal bile yaptı bugün. Hani acaba diyor bir kısım medya, Opeth'in cazip teklifi karsisinda kulubune benden bu sene cacık olmaz mesajı verip bonservisini bedavaya mı almak istiyor. Tıpkım Penta gibim.
Ama öte yandan Opeth'in transifer komitesi başkanı olarak Rippin Corpse ile ilgilenmedigimizi belirteyim hemen yeri gelmisken. Basının uydurmasi bunlar. Kesinlikle gorusmedik kendisi ilen.
Ha dostca arkadasca cafede bişeyler içebiliriz beraber, o ayrı.
the vagrant

the vagrant(30.04.2006 17:57:10)

22.
iyi bir insan ve de iyi bir oyuncudur. commodore kazanmasına rağmen gözünü amiga'ya dikmiştir. bu yolda yapmayacağı şey yoktur. bu arada okulu da kendisine ayıp etmiştir. bunu da yazmak boynumuzun borcudur.
figo 7

figo 7(08.08.2006 17:35:10)

23.
rippin ile yanyana oynamak kadar güzel bişey yok kaçan adamı onu kadar iyi gören zor bulunur. alan boşaltıp takım arkadaşını pozisyona sokması ise ayrı bir yetenek ister.
liceli80

liceli80(08.08.2006 17:49:08)

24.
eksi sozluk mıllı takımı olsa ilk 6 da kesin yer bulacak kaliteli bir oyuncu.
ayanux

ayanux(13.11.2006 16:12:53)

25.
rippindinho
/ 14 Sonraki